Fizetési feltételek:

A webáruház kedvezményes árai bruttó ÁFA összegével megterhelve jelenek meg !!!

Vevő az áru ellenértékét az alábbi módokon egyenlítheti ki:

1, Személyes átvétel esetén:

- Készpénzben az átvételi ponton, átvételkor
- Előre utalással, a termék átvétele előtt /OTP: 11742506-21063215-00000000/

Jelenleg nincs személyes átvétel!!!

2, Futárszolgálatos szállítás esetén:

- Utánvéttel, átvételkor a futárnak készpénzben
- Előre utalással, a termék elküldése előtt.

Amennyiben előre utalást választott, a szükséges adatokat (bankszámlaszám, utalandó összeg, számla) külön emailben küldjük el önnek. 

Csak a kiállított számla megérkezése után utaljon!!!

Kérjük, ezek beérkezéséig ne küldje el az utalását!!!

Az utalásnál a kiállított számla, számlaszámát kérnénk a közleménybe beírni!!!

A tranzakció elküldésekor ellenőrizze az adatokat, a nem megfelelő utalások azonosítása ugyanis jelentősen késleltetheti a rendelés teljesítését. 

Hibás adatok megadásából eredő késedelemért nem vállalunk felelősséget.

Amennyiben a megrendelés és az elkészült számla végösszege között szállíthatósági vagy egyéb okból a vásárló felé többlet mutatkozik, azt az eredeti fizetési móddal megegyezően térítjük meg. 

Amenyiben a különbség az Áruház javára mutat többletet, a terméket elküldeni vagy az üzletben átadni csak a hiányzó összeg kiegyenlítése után tudjuk.

Egyedi rendelés esetén (ilyen például minden, az OEM raktárból érkező termék) csak előre utalás választható.

Az ilyen rendelések nem mondhatóak vissza, és ezek esetében az elállási jog sem gyakorolható,mert egyedi megrendelések.

Figyelem!!! 

Gyári-Originál /OE/ termékek esetében /alkatrész-kenőanyag-kiegészítők/ a Raktáron lévő termékek kézbesítési ideje akár nyolc azaz 8 munkanap is lehet, ezen az időn túl a kollégáink értesítik a kedves megrendelőket a várható termék beérkezési időről.

Adatkezelési alapelvek:

A jelen adatvédelmi nyilatkozat (továbbiakban: nyilatkozat) tartalmazza a webáruházban megvásárolható termékekkel összefüggő megrendelések teljesítése, szolgáltatások nyújtása és a hírlevelek kiküldése keretében végzett, személyes adatok kezelésére vonatkozó szabályokat, valamint az adatkezelésre vonatkozó tájékoztatást.

A szolgáltatás megkezdésével a felhasználók elfogadják a jelen Nyilatkozat feltételeit.
A webáruház üzemeltetője (továbbiakban Szolgáltató) fenntartja magának a jogot jelen közlemény megváltoztatására. A szolgáltató magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közleményt.
A Szolgáltató alapvető célja a látogatók személyes adatainak védelme, a felhasználók információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartása, így a Szolgáltató a látogatók személyes adatait bizalmasan kezeli és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja, harmadik fél részére személyes adatokat nem ad ki.  A megrendeléssel a vásárló kifejezetten hozzájárul személyes adatainak továbbításához a kiszállítást végző cég felé.
Törvényi felhatalmazás alapján a Szolgáltató köteles a megkereső hatóság részére személyes adatot kiadni. Ezt a szolgáltatás látogatója és igénybevevője (felhasználó) tudomásul veszi, ezzel kapcsolatban kifogást nem emel.
A szolgáltató az egyes felhasználók adatmódosítási, adatkérési, adattörlési, adatkezelési tájékoztatási kérdéseit fogadja, és a lehető leghamarabb, de legkésőbb 30 napon belül válaszol.
A felhasználó felelős minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról.  A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.
Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így az alábbiakkal:
A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény;
A személyes adatok kezelése vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról az Európai Parlament és az Európai Unió Tanácsa 1995. október 24-i 95/46/EK irányelve.
A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult.
A szolgáltató jogai és kötelezettségei:

A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek, erőhatalom, természeti csapás (vis major), vagy egyéb, a Szolgáltató érdekkörén kívülálló ok, illetve esemény folytán következnek be, amelyekért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállal. Az ellenérték tartalmazza az Általános Forgalmi Adó (ÁFA) -t.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.
A Szolgáltató a Vásárló adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat azonban továbbadni sem reklámfelhasználás sem egyéb célra - a Vásárló kifejezett hozzájárulása hiányában - nem jogosult.

 

Az elállás joga:

Megrendelése során Ön élhet a 213/2008. (VIII. 29.) és a 17/1999. (II. 5.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett termék összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belül visszatéríteni. Tájékoztatjuk, hogy ellálás esetén a vevő köteles viselni az áru vevőhöz, majd onnan eladóhoz történő szállításával kapcsolatban felmerült összes költséget. Az eladó a sértetlen termék vételárát téríti meg. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok.

Nem lehet a terméket utánvéttel vagy portóval visszaküldeni.

Egyedi -Gyári (original) illetve raktáron nem lévő rendelt alkatrészeknél a rendeléskor min. 50% foglaló szükséges!

Ezen egyedi rendelésű alkatrészeket , mely a fogyasztó személyéhez kötött, egyedi utasítás és kérés alapján lett rendelve nem áll módunkban visszavenni.

Bankkártyás fizetés:

Jelenleg nem elérhető!!!

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "online bankkártyás fizetés" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

 

Garancia és Áru visszavételi feltételek:

Egyes termékek külföldről érkeznek, bármely garanciális ügyintézés esetén, a bevizsgálás ideje akár harminc azaz 30 munkanapot is igényelhet. Ez akár 6 hét is lehet.

Kérnék szíves türelmüket az ilyen termékek ügyintézésével kapcsolatban.

Garanciális igény érvényesítésének feltétele a szakműhelyben történő beszerelés igazolá. A Green Auto Parts Kft. csak és kizárólag a 151/2003 (IX.22.) Kormány Rendelet mellékletében szereplő termékek kapcsán vállal egy év jótállást. Jótállási eset áll fenn, ha a vevő az eladott termékkel kapcsolatban jótállási időn belül kifogást emel valamelyik termék, illetve alkatrész ellen, amely anyag-, illetve gyártási hiba következtében hibásodott meg, és ez a hiba már az eladás pillanatában a termékben megtalálható volt.

Nem lehet fellépni jótállási igénnyel, amennyiben a meghibásodás a használati, karbantartási, illetve beépítési utasítások be nem tartása következtében lépett fel, illetve szakszerűtlen (nem rendeltetésszerű) használat, hibás kezelés, természetes elhasználódás (kopás), nem megfelelő minőségű tüzelőanyag, segédanyag, valamint harmadik személy által végzett jogosulatlan beavatkozás miatt történt. Nem tartozik a jótállás körébe, a szállítás közbeni sérülés, hiányos termék, vagy elcsomagolás következtében nem felhasználható termékek.
Abban az esetben, ha egy az Green Auto Parts Kft. által forgalmazott termék, szerelési hiba vagy a karbantartás hiánya következtében hibásodik meg, úgy ez olyan jótállási esetnek minősül, amelyet a javítást végző műhelynek kell az ügyfél felé rendeznie.
Azon anyag- és gyártási hibák esetén, amelyek harmadik személy által módosított termékek felhasználása során lépnek fel, Green Auto Parts Kft. alapvetően, még jótállási időn belül történt meghibásodások esetén sem vállal felelősséget.
Jótállási kötelezettség megszűnik beépítési és kezelési utasítások be nem tartása esetén is. Nem érvényes az egy éves jótállási időtartam az olyan alkatrészekre vonatkozóan, melyekre a gépkocsigyártó meghatározott futásteljesítmény elérésekor kötelező cserét írt elő, és ezt a futásteljesítményt az alkatrész az egy éves időtartam előtt túlhaladta, hiszen ekkor az elhasználódás természetes kopás eredménye.
Az esetleges okozati kárnál, a gépjármű megbontása előtt az Green Auto Parts Kft.-t értesíteni kell, hogy szűkség esetén a megbontásnál a képviselője jelen lehessen, ennek elmulasztása a garancia elbírálást lehetetlenné teheti.
Az általános egy éves jótállási időtartamtól azon márkák jótállási feltételei térnek el, melyekre az alkatrészgyártók által külön megszabott előírások érvényesek. Ezen termékekről a vevőszolgálat ad felvilágosítást.
A jótállási igény alapja a vásárlási számla és a szakszerű beszerelést is igazoló számla. Ezek hiányából fakadó minden kár a vásárlót terheli.

Egyes termékek cikkszáma, a gyártó által változtatható, így a termékek paraméterezése is a gyártó által történik, amennyiben a termék cikkszáma változik, a technikai adatai-paraméterei is változhatnak, ennek jogát a gyártó fenntartja.

Ezen termékek, az előző cikkszámon lévő termék teljes jogú utódai-váltói, tehát ugyanúgy megfelelő-használható mint a cikkszám változás előtti termék. 

Ezt a változást, webáruházban a termék leírásban feltüntetjük, amennyiben ilyen információ talál, és kérdése van, keressen minket írásban, mert a termék cikkszámváltozás, okozhat félreértést.

Példa termékek:

Akkumulátorok

Izzók

Szűrők

Fék alkatrészek

Kuplungok

Stb.

Fogalmak:

Garancia - a garancia fogalma jogilag nem létezik. Garancia alatt a köznyelvben a jótállást és a szavatosságot egyaránt szokás érteni, az alábbiakban mi is ilyen értelemben használjuk.


Kötelező jótállás - a magyarországi szabályozás alapján kötelező jótállást kell biztosítani sok tartós fogyasztási cikkre, amelyeket a vonatkozó 51/2003 Kormányrendelet melléklete kifejezetten nevesít. Ilyenek például a melléklet 8. pontja szerint a "...közlekedési eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen kerékpár, elektromos kerékpár, elektromos roller, quad, motorkerékpár, segédmotoros kerékpár, személygépkocsi, lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi, utánfutó..." és 29. pontja szerint "...az előzőekben felsorolt termékcsoportokhoz tartozó termékek tartozékai és alkotórészei 10 000 Ft eladási ár felett..."


10.000.Ft-99.999.Ft eldási ár között kötelező jótállás időtartama, ilyen esetekben egy év.

100.000.Ft-249.999.- Ft eldási ár között között kötelező jótállás időtartama, ilyen esetekben kettő év.

250.000.-Ft meghaladó eldási ár felett kötelező jótállás időtartama, ilyen esetekben három év.

A kötelezó jótállás csak fogyasztói jogviszonyban létezik, tehát magánszemélyekre vonatkozik. A kötelező jótállás nem érinti a cégeket, egyéni vállalkozókat, egyesületeket és más, nem magánszemély vásárlókat.

A kötelező jótállás a vásárlónak kedvez, hiszen ha a termék elromlik a jótállás ideje alatt, akkor a törvény vélelmezi, hogy a jótállásra kötelezett hibásan teljesített, ezért neki kell bizonyítania, hogy hiba oka a teljesítés után keletkezett (pl. a hibát a nem rendeltetésszerű használat okozta).


Szerződéses vagy önként vállalt jótállás - bizonyos termékekre a gyártó vagy az eladó a kötelezően előírtnál hosszabb időtartamú jótállást vállal. Ennek ideje minden esetben a vásárláskor érvényes és a garanciajegyen vagy számlán jelzett időtartam. Minden másban a kötelező jótállásban foglaltak érvényesek

Szavatosság - Minden termékre, amelyek nem tartoznak a fenti körbe, a Polgári Törvénykönyv általános szabályai vonatkoznak. Ezekben az esetekben már szavatosságról beszélünk, aminek időtartama 2 év, függetlenül az eladási ártól.


Szavatossági panasz esetén a végfelhasználónak, tehát a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a hiba vagy annak oka már az értékesítés pillanatában is fennállt.
Szavatosságra a fogyasztók és a fogyasztónak nem minősülő vásárlók is jogosultak. Előbbi esetben a kötelező szavatosság ideje két év, utóbbi esetben egy év.

A jótállás és a szavatosság a termék továbbadásával átruházható, ám mindkettő feltétele a meglévő garanciajegy vagy - ha a garanciajegyet a számla tartalmazza - az értékesítéről szóló számla, vagy annak másolata.


Fogyasztó - a Polgári Törvénykönyv szerint fogyasztó az a magánszemély, akik szakmáján, önálló foglalkozásán vagy üzleti tevékenységi körén kívül jár el. Eszerint tehát nem minősül fogyasztónak - és így a fogyasztókat védő jogokban automatikusan nem részesül - a szakmája, önálló foglalkozása vagy gazdasági tevékenysége körében eljáró - természetes vagy jogi - személy.

Nem fogyasztó - a fogyasztónak nem minősülő vásárlók számára a hatályos jogszabályok nem írnak elő kötelező jótállást, ám szavatossági jogaikkal ők is élhetnek. A minőségi panaszok mindenki számára megnyugtató és minél gyorsabb kezelésének érdekében azonban az olyan esetekben, ahol a beszállító vagy importőr nem vizsgálja a vásárló jogállását, mi sem teszünk különbséget, és megindítjuk a jótállási ügyintézést.
Azon esetekben, amelyek egyértelműen nem férnek be a jótállás keretei közé, a nem fogyasztónak minősülő vásárlóink panaszát szavatossági igényként kezeljük. Ilyen esetekben a bizonyítás terhe a vásárlónál van.

Minden általunk forgalmazott termékre érvényesek a Polgári Törvénykönyvben és az 51/2003. Kormányrendeletben előírt szavatossági és jótállás feltételek, bizonyos termékekre pedig ettől eltérő, kedvezőbb gyártói jótállást biztosítunk.

A termék(ek) szállítási költsége a vevőt terheli. Mindazonáltal, amennyiben a kézhez vett termék nem egyezik meg a megrendelt, illetve a honlapon feltüntetett termékkel, a házhoz szállítás és a visszaküldés költsége vissza lesz térítve a vevőnek.

Garanciális igény esetében, amennyiben az jogosnak bizonyul, az ezzel kapcsolatos szállítási költséget szintén visszatérítjük.

Garanciális igény bejelentésének elsődleges feltétele a honlapról letölthető garanciális jegyzőkönyv teljes, hiánytalan kitöltése(.xls-ben vagy .pdf-ben letölthető), különös tekintettel azokra a mezőkre, amelyek a termék értékesítésének helyének és idejének pontos beazonosításához szükségesek.

Garancia adatlap.pdf (391619)

Kérjük, hogy a kitöltött jegyzőkönyvet küldje el emailben a info@nonstopautoalkatresz.hu címre, küldje el postán a számlát kiállító telephely címére.

Amennyiben nem állapítható meg, hogy a termék értékesítője a Green Auto Parts Kft és a törvény által előírt vagy önként vállalt jótállási/szavatossági idő nem telt még le, a garanciális igényt elutasítjuk.

A garanciális jegyzőkönyvhöz csatolandó különálló készülékek, beépítő szettek, akkumulátorok esetén a termékhez tartozó gyártói garanciajegy, alkatrészek esetén a beszerelő szakműhely számlája vagy munkalapja, illetve a hibát megállapító műhely szakvéleménye.

A fentiek hiányában a garanciára vagy jótállásra vonatkozó igényt nem áll módunkban befogadni.

Figyelem, a szavatosság és jótállás nem vonatkozik, vagy csak részben vonatkozik a terméken külső károkozásból bekövetkezett kár (például baleset, nyomódás, égés, áramingadozás, túlfeszültség, más alkatrész rendellenes működése miatti rongálódás, rendellenes kopás), továbbá a gyártói speciális előírásoknak nem megfelelő használat vagy üzembe helyezés vagy a készülék helytelen, káros körülmények közötti tárolása esetén.

A járműalkatrészek esetén a szavatosság és jótállás nem, vagy csak részben vonatkozik a nem szakszerű, különösen a szükséges szakmai ismeretek hiányában történt beépítésből vagy be nem építhetőségből eredő problémákra.

A gyártói garancia - hacsak a gyártó külön nem tesz kivételt - nem vonatkozik:
- a normális üzemben kopó alkatrészek (akkumulátor, égő, lámpa, biztosíték, fékbetét, féktárcsa, szűrők) nem rendellenes mértékű elhasználódására.
- a termékek nem megfelelő vagy nem rendeltetésszerű használatára (indítóakkumulátor munka- vagy hajtóakkumulátorként történő használata)
- a nem szakszerű javítások, átalakítások következtében bekövetkezett károkra.
- a külső okok (például baleset, ütődés, villámcsapás, áramingadozás) következtében bekövetkezett károkra.

Az alkatrészek jótállása kizárólag az adott alkatrészre vonatkozik, nem terjed ki a munkadíjra és egyéb költségekre.

Az igények elbírálását a legtöbb esetben a gyártó vagy az importőr végzi, ennek ideje 3 munkanap és 8 hét között ingadozik a termék gyártójától és jellegétől függően.

A pozitív elbírálás után a vevő igényének megfelelően a termék vásárláskori árát és a meghibásodással kapcsolatos szállítási költségeket visszatérítjük, vagy - ha erre van mód - a terméket azonosra, vagy azzal megegyező használati értékűre kicseréljük.

Nem fogyasztónak minősülő vásárlók számára biztosított jótállás:
Bizonyos termékek esetén a gyártó vagy importőr nem vizsgálja a fogyasztói jogviszony fennállását. Ilyen esetekben a fogyasztónak nem minősülő vásárlók panaszát is jótállási igényként kezeljük.

Vásárlástól való elállás

 

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét köteles e-mail-ben a info@nonstopautoalkatresz.hu címen jelezni a megrendelés számának megjelölésével. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.

A vevő, aki a gazdasági, vagy szakmai tevékenysége körén kívül köt fogyasztói szerződést, az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami minden termékelemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza a Non-Stop Tarde Áruházhoz. Amennyiben a csomagolás része a terméknek, annak visszaküldése szintén szükséges (például hordtáska). Elállásra vonatkozó igényét a vevő köteles előzetesen, a visszaküldést megelőzően e-mailben, az info@nonstopautoalkatresz.hu címen jelezni a megrendelés számának megjelölésével.

Vásárlástól való elállás esetén a Non-Stop Trade Áruház köteles a vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. A visszatérítési kötelezettség vonatkozik a termék vevőhöz szállításának költségére is, a visszajuttatás azonban a vevő költségére történik.

A Non-Stop Trade Áruház kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás bontatlanságát a Non-Stop Trade nem követeli meg. A hiányos, megrongált, károsodott vagy összepiszkolt termékeket nem vesszük vissza.

A vevő nem gyakorolhatja a vásárlástól való elállás jogát az alábbi esetekben:
- megrongálódott, vagy hiányos termék
- használatba vett termék, amelynél a használat előtti állapot nem állítható vissza (savval feltöltött motorakkumulátor, beépített szűrő, fékbetét, Autó, gépjármű kiegészítők
 stb...)

- jótállás körébe tartozó meghibásodás (ebben az esetben a jótállással kapcsolatos tudnivalók az irányadóak)

Az OEM raktárból szállított alkatrészek esetén az ajánlati ár tartalmazza az alkatrész igény szerinti azonosítását és annak szállítási költségét is, így a 45/2014 Kormányrendelet 29. § (1) a pontja alapján ezekre az utólagos elállási jog nem érvényes. Egyes esetekben egyedi elbírálás alapján az ilyen alkatrészeket is visszavvesszük.

Amennyiben a rendeléstől való elállás esetén a termék technikai vizsgálatára kerülne sor, a Green Auto Parts Kft megtesz mindent, hogy a lehető leggyorsabban megtörténjen a visszatérítés. Az erre vonatkozó határidő a terméken végzett technikai diagnózis gyorsaságától függ, maximum 6 hét.

Az áru visszaküldése esetén a visszafizetés elektronikus úton, banki átutalással vagy (ha az eredeti vásárlás Paypal-fiókkal történt) Paypal jóváírással történik, amelyhez feltétlen szükségesek az ügyfél banki adatai vagy Paypal-fiókja. Ez alól kivétel, ha a vevő személyesen szállítja vissza az árut, ilyen esetben készpénzben fizetjük ki az ellenértéket.

A Ptk. 685. § d) pontja értelmében fogyasztónak nem minősülő vevők (viszonteladók, szervizek, szerelők) esetében az elállási jogot külön megállapodás szabályozza.

Jótállási igénybejelentés, ügyintézés helye

Jótállási igény alapértelmezetten a számlát kibocsájtó telephelyen érvényesíthető. A termék ideszállításának költsége a vevőt terheli, ám elfogadott jótállási igény esetén a - Green Auto Parts Kft nevére kiállított számlával igazolt, életszerű összegű - szállítási költséget a termék árával együtt visszatérítjük.

A termékek, esetleges cikkszám/csomagolás/kiszerelés/összetétel beszállítói változásaiért felelősséget nem tudunk vállalni, mert ez a gyártó/forgalmazó kompetenciája, nem tudjuk befolyásolni a globális beszállítási folyamatokat.

Ilyen esetekben, a váltó/helyettesítő termékek, a régi/előző termék paramétereivel egyezik meg, általában, ezt a webáruházban feltüntetjük, és/vagy telefonon-írásban tájékoztatjuk a vásárlót erről.

Fontos!!! Kérjük figyeljék a termék leírásokat !!!

Példa termékkörök:

Szűrők

Izzók

Autókemikália termékek

Kiegészítők

Kenőanyagok

Adalékok

Gyári alkatrészek

Amennyiben kérdés merül fel, a termékekkel kapcsolatban,megrendelés előtt,  írásban kérjenek tájékoztatást, 5-14 napon belül válaszolnak a kollégák.

Betétdíjas termékek:

Önindító, generátor, kormánymű, szervoszivattyú, féknyereg és hasonló fődarabok vásárlásakor az esetek többségében gyárilag felújított fődarabot tud vásárolni. 

Ilyenkor a kiszerelt cseredarabot le kel adnia nálunk (a megvásárolt termék eredeti dobozában!), ennek hiányában betétdíjat számolunk fel. 

A leadott fődarab nem lehet törött, repedt, mechanikusan sérült, külsejét meg kell tisztítani a külső szennyeződésektől. 

A megvásárolt termék dobozának épnek, tisztának, a cikkszámnak egyértelműnek és olvashatónak kell lennie. 

A dobozt nem szükséges és nem szabad leragasztani.

A betétdíjas termékek megvásárlásakor betétdíjat számlázunk ki. 

A cseredarab beszállítóhoz történő visszaérkezésekor, ha a termék és a csomagolás a fenti feltételeknek megfelel, a betétdíjat (elsősorban a vásárláskor választott fizetési móddal azonosan) visszafizetjük.

Ha a cseredarab vagy a megvásárolt termék csomagolása nem, vagy nem a fentieknek megfelelően érkezik vissza, a betétdíj visszafizetésére nincs mód.

Autó, gépjármű kiegészítők, visszavételi illetve garanciális ügyintézés feltétel rendszere.

Eredeti, sérülésmentes, vagy azt közelítő eredeti csomagolásban, hiánytalanul (összes tartozék a termék leírása szerint) áll módunkban visszavenni a következő termékeket.

Üléshuzatok, 

Kormányvédők,

Ülés és szélvédő borítók,

Autó és motor ponyvák,

Telefon és tab tartók,

Dísztárcsák,

Napvédők, napellenzők, rolók,

Kérnénk, hogy a termékek felhasználása előtt, olvassák el a felszerelési illetve használati utasításokat, leírásokat, és ellenőrizék a termék sértetlenségét. 

Amennyiben megoldható szakemberrel próbálják meg a termék felhasználását, felszerelését szakszerűen végre hajtani. (erről a tevékenységről számlát, igazolást mindenképpen kérjenek).

Amennyiben, ezeket a termékeket megpróbálta felhasználni, felrakni, beépíteni sajnos értékcsökkent termékként van módunkban visszavenni, értékcsökkenés mértéke minimum: a bruttó vételár 27%-ka.
 

Nagyobb csomagolás és terméksérülés, tartozék hiány, elhasználódás esetén egyedi elbírálás alá esik a termékek vissza vételének lehetősége és az értékcsökkenés mértéke.

FIGYELEM!!!

Fontos a méret adatokat figyelembe venni, a termék felhasználása előtt, a nem megfelelő méret miatti termék eszköz károsodás illetve sérülés, a garancia és szavatosság elvesztésével járhat, illetve a termék visszaáruzása is meghiúsulhat.

Nem szakszerű felszerelésből, adódó terméksérülésekért és károsodásokért sajnos nem áll módunkban felelősséget vállalni, ilyen esetekben a garancia és szavatosság is elveszíthető.

Garanciából kizárt termékek:


Izzó

kapcsolók 

elektronikai termékek

ablaktörlőlapát

egyes gumi-, és műanyagalkatrészek 

de ezekkel kapcsolatban érdeklődjön munkatársunknál.
 

Garancia elbírálásának menete:


A vásárló a minőségi kifogását köteles a vásárlás helyén bejelenteni. A bejelentést írásba kell foglalni , amely jegyzőkönyv felvételével is történhet.
 

A reklamált alkatrész átvételének napjától számított 14 munkanapon belül telefonon értesítjük az ügyfelet az ügyintézés módjáról (helyben elbírálható vagy külső vizsgálatra kell küldeni), várható elbírálás határidejéről.
Amennyiben a meghibásodás csak bonyolult vizsgálattal bírálható el, az alkatrészt a gyártóhoz, vagy megfelelő felkészültségű és felszereltségű bevizsgálóhoz küldjük további vizsgálatra.

 

Az esetleges okozati károknál azok térítése minden esetben a gyártó által elvégzett vizsgálat alapján történik. A jármű megbontásakor az Green Auto Parts Kft. által megbízott személynek is jelen kell lennie.
 

A sérült gépjármű megbontása:


Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a beszerelt minőségi kifogás alá vont alkatrészt, a gépjármű esetleges egyéb sérülését, annak megbontása nélküli állapotában ellenőrizzük, vagy harmadik fél megbízásával (független szakértő) ellenőriztessük. A beszerelt minőségi kifogás alá vont alkatrészt értékesítő képviselőjének jelenléte nélküli kiszerelésére engedélyt csak a garanciára kötelezett, erre jogosított vezetője adhat kizárólag írásban. Minden más esetben a jogosultnak a jótállási jogról történő visszavonhatatlan lemondásának (jogvesztésének) tekinti a garanciára kötelezett, a sérült jármű olyan megbontásánál, amikor képviselője nincs jelen.
 

Garanciális kötelezettség alá eső, minőségi kifogás elutasítását meghatározó okok:


a vásárlási számla elveszett,
a garanciális idő lejárt,
a szakszerű beszerelésről nincs igazolás és számla,
az alkatrész nem azonosítható,
az alkatrész be és/vagy kiszereléskor megsérült,
az alkatrészt megbontották, külsérelmi nyomok vagy átalakítás nyomai láthatók rajta,
nem a megfelelő gépkocsiba építették be,
a sérült alkatrész kiszerelésekor eladó képviselője nem volt jelen, illetve eladó a jelenléte nélküli megbontásra írásban engedélyt nem adott,
az alkatrész természetes elhasználódása esetén.
Vitás helyzet:


Ha a fogyasztó a garanciára kötelezett, valamely lényeges műszaki, gazdasági döntésével nem ért egyet, írásban kérheti a kifogás alá vont alkatrész szakértői vizsgálatát, melynek költségét is viseli. A garancia kötelezettje ebben az esetben köteles a megkifogásolt alkatrészt, a vizsgálatot nem zavaró módon maradandó jelzéssel ellátni. Az átvételről és az alkalmazott jelölésről jogosult és kötelezett közös jegyzőkönyvet vesznek fel. Az így keletkezett szakvéleményét, mind jogosult, mind kötelezett a területileg illetékes Bíróság előtti polgári peres eljárásban megtámadhatja.
Speciális garancia:

Lengéscsillapító:

 

A gyártók csak párban történő csere esetében fogadnak el garanciális reklamációt, a porvédő és felütközésgátló egyidejű cseréjével.


Vezérműszíj:


Csak a görgők illetve a vezérlésben szereplő alkatrészek (pl.: vízpumpa) egyidejű cseréjével együtt fogadnak el a gyártók garanciális reklamációt.

Termék visszafizetés/visszatérítés módja:

Kizárólag banki utalás módján van mód visszafizettetni a vásárolt termékek vételárát, e-mailes/írásos lemondás-egyeztetés-termék beérkezés után, fontos minden esetben, e-mail-ben/írásban eljuttatni a bankszámlaszámot cégünkhöz, ahova utalni van mód, a kérdéses összeget. 

Fontos szintén, a garanciális ügyintézéssel kapcsolatos ügyleteknél, a megfelelő dokumentum háttér,tehát, számla-beszerelési számla-kitöltött garanciális adatlap megléte, ezen dokumentumok hiánya, akár a garanciális feltételek elvesztését is indokolhatja.

Ezeknek a feltételeknek a hiányában, felelősséget nem tudunk vállalni a sikeres visszafizetéssel kapcsolatban, kérnénk a feltételrendszer betartását a kedves ügyfelektől.

Várható visszafizetési idő 5-14 munkanap, garanciális termékeknél ez a határidő, a bevizsgálás idejével kitolódhat.


Szállítási feltételek
 

A megrendelt termékek kiszállítását futárszolgálat közreműködésével végezzük, a termékek árai nem tartalmazzák a kiszállítás költségét.

Szállítási költség:

Alkatrész, olaj, kiegészítők esetén.

Magyarország szállítás: 2100.-HUF/csomag/cím. Kivéve 25 kg felett!!!

Magyarország szállítás:4.990.-HUF/csomag/cím 25 kg-től. Kivéve 40 kg felett!!!

500.000. Ft feletti vásárlás esetén a házhozszállítás ingyenes. Kivéve 30 kg felett!!!

Túlsúlyos csomag árak:

Telefonos egyeztetés szükséges !!!

40-46 kg között 16.990.- HUF/ csomag

46-50 kg között 16.990.-HUF/csomag

50 kg felett nem tudunk szállítani futárszolgálattal autómatikusan, csak egyedi ajánlat esetében, ennek módja email vagy telefonos egyeztetés.

Akkumulátorok esetén.

Magyarország szállítás: 2990.-HUF/csomag/cím 25 kg-ig. Kivéve 40 kg felett!!!

Magyarország szállítás: 4990.-HUF/csomag/cím 25 kg-tól. Kivéve 40 kg felett!!!

500.000. Ft feletti vásárlás esetén a házhozszállítás ingyenes. Kivéve 40 kg felett!!!

40-46 kg között 16.990.- HUF/ csomag

46-50 kg között 16.990.-HUF/csomag

50 kg felett nem tudunk szállítani futárszolgálattal autómatikusan, csak egyedi ajánlat esetében, ennek módja email vagy telefonos egyeztetés.

A honlapon megrendelt termékeket egész Magyarországra és csak Magyarországra szállítjuk.

Termékét alapértelmezésben arra a címre szállítjuk ki, melyet regisztrációjában megadott.

Egyéb kérés híján a termék számlája is a regisztrációban szereplő címre készül.

Amennyiben a szállítást a regisztrációkor megadotttól eltérő címre kéri, a megrendelés elküldésekor tudja azt megadni.

Téves adatok megadásából eredő problémákért felelősséget nem vállalunk.

Kizárólagos szállítási partnereink:  DPD Hungária Kft.; Pannon XP Futárszolgálat. Magyar Posta Zrt.

Termék visszaküldés esetén, amennyiben a végösszeg, levonva belőle a visszaküldött termék(ek) értékét, nem haladja meg a 200.000 Ft-ot, a szállítás díját (a választott fizetési mód szerinti összeget), utólagosan kiszámlázzuk.

A termék vagy termékek visszaküldés minden esetben az ügyfél feladata, és költsége.

A termék fotók tájékoztató jellegűek, esetleges eltérések miatt felelősséget nem vállalunk, a gyártó és a forgalmazó a változtatás jogát fenntartja.

Csomagátvétel:

Csomagátvétel esetén, minden esetben ellenőrizék a csomag sérülés mentességét, amennyiben sérülést tapasztal, a futárnak azonnal jelezni kell, és jegyzőkönyvet kell felvetetni a sérült csomagról. 

Amennyiben ezt nem valósul meg, opcióként egy órán belül csomag átvételét követően, írásban a futárlevéllel és képekkel igazolva a következő email címen , lehet, segítséget kérni a sérült csomaggal kapcsolatban. 

Email: info@nonstopautoalkatresz.hu. 

Sajnos az egy óra leteltével, már nem tudjuk a futárt vissza irányítani és a csomag sérülést dokumentálni, így a felelősséget sem tudjuk megállapítani, így a futár felelőssége semmisé válik.

Kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét!

Amennyiben az áru kézbesítése a vásárló hibájából hiúsul meg, akkor köteles a forgalmazó ezzel összefüggő többletköltségét megtéríteni!

Tájékoztatjuk, hogy hibás, túlságosan alacsonynak tűnő ár (áron aluli összeg) esetén, bármi legyen is a hibás ár megjelenésének oka (informatikai probléma, emberi vagy műszaki hiba), a rendelést töröljük, még akkor is, ha az már előzőleg érvényesítve lett. 

Ezzel kapcsolatban ügyfeleink figyelmébe ajánljuk a technikai hibából adódan túlzottan alacsony ár feltüntetésére vonatkozó állásfoglalásokat.

 Az állásfoglalás: homar.blog.hu/2015/01/22/en_mint_vevo_koteles_vagyok_tudni_hogy_realis_ar-e_2_forint_egy_teveert

Rendelkezésre állás:

Megrendelését a termék raktáron való rendelkezésre állásának megfelelően, a rendelések beérkezési sorrendjében teljesítjük. 

Ha az Ön által megrendelt áru a raktárkészletünkben nem áll rendelkezésre, akkor e-mailben 1-2, de maximum 15 napon belül értesítjük és megadjuk, hogy milyen határidővel tudjuk a kiszállítást teljesíteni.

A webshopban saját üzleteinken kívül külső raktáraink készleteit is feltüntetjük.

A webshopon látható raktárkészlet-információk saját üzleteink esetében óránként, külső raktárak esetében naponta egyszer automatikusan frissülnek, így csupán tájékoztató jellegűek. 

Az ezzel kapcsolatos reklamációkat, igényeket nem áll módunkban elfogadni. 

A megrendelt áru valós készletéről, a rendelés tételes teljesíthetőségéről a megrendelés feldolgozásakor tájékoztatjuk.

 

Green Auto Parts Kft semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

- Az interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat elvész, módosul;
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Green Auto Parts Kft akadálytalan működését és a vásárlást;
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon;
- Bármely levél - függetlenül attól hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése;
- Bármely szoftver nem megfelelő működése;
- Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei;

A Green Auto Parts Kft nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami az Áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

Egyedül a vásárló felelős az Áruházhoz való kapcsolódásáért és az Áruházban való vásárlásért.

A Green Auto Parts Kft nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
 

Az elektronikus pénzmozgások (banki utalás, Paypal, stb...) esetében azok rendelkezésre állásáért és az ezekről szolgáltatott információ helytállóságáért a felelősséget a szolgáltatók viselik. 

A Green Auto Parts Kft mindent megtesz az elektronikus pénzmozgásokkal kapcsolatos lehető legtöbb és legpontosabb információ begyűjtéséért, de azok valóságtartalmáért felelősség nem terheli.

Név: Green Auto Parts Kft

Szállítási Cím: HU 1214, Budapest; II. Rákóczi Ferenc út. 345.

Kizárólag beszállítói árú átvétel!!!

Nem ügyfél átvételi pont!!!

 

Vitás esetekben eljáró bíróság:

Budapest Környéki Törvényszék

Cím: Budapest, Thököly út 97-101, 1146